VERISOL® KRÁSNA ZLOŽKA, NA KTORÚ TRH ČAKAL

VERISOL® je viac ako ingrediencia, je to niečo, čo mení hru, hovorí Lara Niemann, Category Management Beauty, GELITA.

Pojem „krása zvnútra“ som prvýkrát počul v súvislosti s jedlom a doplnkami asi pred 20 rokmi. Ale vtedy boli veci úplne iné. Nebolo to nič ako pulzujúca kategória, ktorou je dnes.

Vtedy to bol obmedzený a pomaly sa rozvíjajúci trh, na ktorom boli hlavnými produktmi vitamíny a minerály. Ich výhody vo vzťahu ku kráse neboli charakterizované. V dôsledku toho sa produkty konzumovali skôr pre ich celkové zdravotné prínosy ako pre dosiahnutie špecifických kozmetických výsledkov.

Niet pochýb o tom, že tieto prvé pokusy o krásu zvnútra produktov zasadili semienko konceptu do myslí spotrebiteľov. Trh však neprekvital, predovšetkým preto, že nemal „korene“. Žiadne pevné základy, na ktorých by sa dalo stavať. Pri absencii presvedčivej vedy boli mnohí cynickí, že je vôbec možné ovplyvniť krásu prostredníctvom výživy. To, čo trh potreboval na získanie trakcie, boli vedecky podložené ingrediencie, ktoré boli schopné preukázať hmatateľné výhody pre krásu.

Game changers

Kurz trhu zmenili dve udalosti. V roku 2006 zaviedla EÚ nové pravidlá upravujúce zdravotné a výživové tvrdenia o potravinách a doplnkoch. Tieto nariadenia priamo ovplyvnili európsky trh a ich dôsledky sa prejavili na celom svete. Toto bol zlomový bod pre funkčné potraviny a doplnky ako celok, pretože to obnovilo vieru v trh a potvrdilo dôležitosť vedeckého výskumu pri vývoji produktov.

Druhou významnou udalosťou bol príchod prvej dôveryhodnej, oddanej krásy zvnútra ingrediencie. VERISOL® – špecificky optimalizovaný bioaktívny kolagénový peptid (BCP®) – strhol trh v roku 2012 vďaka svojej preukázanej schopnosti uvoľniť plný potenciál produkcie kolagénu v pokožke.

V tomto bode sa povedomie o kolagéne ako skrášľujúcej zložke zvyšovalo, ale to, čo iným kolagénovým peptidom chýbalo, bola definitívna schopnosť stimulovať fibroblasty, aby produkovali viac kolagénu.

Princíp zámku a kľúča

Peptidy VERISOL® sú dobre definované, špecifické reťazce aminokyselín odvodené z cielenej enzymatickej hydrolýzy kolagénu. VERISOL® interaguje s fibroblastmi v koži pomocou princípu „zámok a kľúč“. Uvoľňuje produkciu kolagénu tým, že stimuluje tieto bunky, aby produkovali viac kolagénu.

Najdôležitejšie je, že VERISOL® dokázal spojiť svoj účinok na stimuláciu fibroblastov a krásu tým, že preukázal viditeľné výhody v klinických štúdiách. V jednej štúdii z roku 2014 viedlo suplementovanie prípravkom VERISOL® k 32 % zníženiu hĺbky vrások a 23 % zníženiu objemu vrások.1 V inej štúdii priniesol VERISOL® 10 % zvýšenie elasticity pokožky.2 Klinické štúdie tiež preukázali jeho pozitívny vplyv na celulitídu3, zdravie nechtov4 a hrúbku vlasov.5

Výrobcovia sa už nemuseli spoliehať na falošné alebo generické tvrdenia – mali k dispozícii ingredienciu, ktorá bola vyvinutá a skúmaná výhradne pre jej funkciu v oblasti krásy. A toto bola zmena hry.

Transformácia trhu

Od roku 2012 sa krása zvnútra trhu neustále rozvíja. Do konca roka 2022 to malo hodnotu 4 miliardy dolárov.6 Veda dala hráčom dôveru v segmentáciu a teraz existuje množstvo produktov, ktoré sa zameriavajú nielen na celkovú krásu, ale aj na nechty, pokožku, vlasy a ďalšie.

S vývojom trhu a vedy sa vyparil aj spotrebiteľský skepticizmus. Spotrebitelia vstúpili do konceptu krásy zvnútra a pochopili, že ak chcete ovplyvniť štruktúru pokožky, musíte sa zamerať na dermálne (spodné) vrstvy, nie len na epidermálne (povrchové) vrstvy s lokálnymi aplikáciami.

VERISOL® nepochybne zmenil tvár krásy zvnútra trhu svojou investíciou do zlepšenia ingrediencií, podaním veľmi potrebnej injekcie životnej krvi, ktorá zmenila chod histórie.

Ak sa chcete dozvedieť viac o VERISOL® alebo o vede, ktorá stojí za našimi kolagénovými peptidmi podporujúcimi krásu, kontaktujte náš tím odborníkov ešte dnes.

1 https://www.karger.com/Article/Abstract/355523

2 https://www.karger.com/Article/Abstract/351376

3 https://www.liebertpub.com/doi/full/10.1089/jmf.2015.0022

4 https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jocd.12393

5 https://www.nutrafoods.eu/index.php/nutra/article/view/9

6 Extrapolated from: Markets and Markets, Dietary Supplements – Global Forecast to 2027” & NBJ, Global Supplement Business Report, 2022

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Nákupný košík